מהי רפואת הבורא

"רפואת הבורא", שתומסרה ופותחה ע"י ציפי בן-טל, היא אנרגיית ריפוי ואהבה מהמקור שמרכיביה עבריים קבליים. אבני היסוד שלה הן בעיקר אותיות ומילים עבריות, ספירות וענפים של "עץ החיים", ע"ב שמות הבורא, אבני החושן, עולמות, יסודות, רקיעים, היכלות, סמלים מקודשים, ממדים ועוד… "רפואת הבורא" היא אנרגיית ריפוי אוהבת, חכמה, מדויקת, ממוקדת, ועוצמתית המאפשרת להציף לתודעה סוגיות מודחקות ממעמקי התת מודע – לרפא ולפתור אותן.

 

המלאכים בלבן" – קורס מס' 3 לרפואת הבורא – ירושלים:  חניכה לסיום הקורס לרפואת הבורא שלב א'.  כיום תלמידי הקבוצה הם בוגרי הקורס שלב ד', והשלימו את המערך הכולל עד כה ב"רפואת הבורא

 

הטיפול ב"רפואת הבורא" מסייע באיתור ובריפוי חסימות אנרגטיות אצל המטופל, לפני שהן מתפתחות ומתבטאות בכאב או בהפרעה אחרת בגוף הפיזי הרגשי או הרוחני. תהליך הטיפול מרחיב את התודעה ע"י הצפה וריפוי של אירועים החבויים וטמונים במעמקי התת מודע, על מנת לשפר את האיזון בחיינו – ליותר בריאות, שלווה, הרמוניה, העצמה והצלחה .

הייחוד באנרגיית "רפואת הבורא" הוא העוצמה הדיוק והמיקוד שבה, בשילוב עם תחושה עוטפת עדינה ואוהבת, המאפשרת לאתר ולרפא את המקור הראשוני לחסימות האנרגטיות של המטופל. הטיפול בגורמי השורש מביא לאיזון וריפוי עמוק וארוך טווח  של הגוף, הנפש והנשמה.

אנרגיית "רפואת הבורא" מקיפה את כל תחומי החיים ומטפלת באיזון וריפוי של האדם בכללותו: במימד הפיזי, הרגשי, המנטלי, הרוחני והנשמתי. הטיפול משפיע גם על הסביבה האנושית והפיזית של האדם, ומתבטא בשינוי ובריפוי במשפחתו, בסביבת העבודה שלו ועוד. ניתן לטפל ב"רפואת הבורא" גם בקשר בין אנשים, בקבוצות, בטיהור בתים, בממד הזמן (תקופות בחיים) ובעצם בכל מה ומי שזקוק לטיפול.  הטיפול ב"רפואת הבורא" יכול להכיל, להשתלב בהרמוניה ולהעצים שיטות טיפול קונבנציונליות והוליסטיות אחרות. 

האנרגיה של "רפואת הבורא" מעלה תדרים אנרגטיים אישיים וגלובליים, מעצימה ומביאה לשינוי עמוק, לפריצות דרך ולטרנספורמציה בכל תחומי החיים.

להרחבה ולהעמקה לחץ/י: "ההתגלות", "מהות ותכנים", "קורסים ברפואת הבורא".

 

נכתב באהבה על ידי ציפי בן-טל