טיפולים וקורסים

 הקורסים ב"רפואת הבורא"

 

הקורסים ב"רפואת הבורא", אותם מלמדת ציפי בן-טל, מיועדים להכשרת מטפלים בשיטה ולהתפתחות אישית. בקורסים מועברת האנרגיה של "רפואת הבורא" לתלמידים, ע"י עשרות חניכות קבוצתיות ואישיות, באמצעותן הם מקבלים את המערך האנרגטי המלא של "רפואת הבורא" ואת הכלים להשתמש בה ולרפא את עצמם ואת הזולת.

שיעור בקורס לרפואת הבורא שלב א', קב' מס' 3 בירושלים: הקבוצה סיימה את לימודיה בקורס לרפואת הבורא שלב ד' ובכך סיימה את המערך ההאנרגטי המלא של רפואת הבורא

 

התלמידים עוברים במהלך הקורס תהליכים אישיים וקבוצתיים של ריפוי גופני רגשי מנטאלי רוחני ואנרגטי המאפשר ניקוי ושחרור מהיר יותר של סוגיות איתן הם מתמודדים, כמו גם טיהור המערכת משאריות אנרגטיות הקשורות בסוגיות שנפתרו, על מנת למנוע את השפעתן העקיפה ברמה הגופנית הרגשית והמנטאלית. תלמידי הקורס עוברים תהליכים עמוקים ומתמידים של צמיחה, טרנספורמציה והתפתחות אישית ורוחנית במקביל להתפתחותם ולהכשרתם כמטפלים ובבוא הזמן כמורים. 

הענקת תעודה לאבי בן טל – בן זוגי ותלמידי – לסיום הקורס לרפואת הבורא שלב ד', קב' 3 ירושלים, 2019

תלמיד שמסיים את הקורס לרפואת הבורא שלב א' – מקבל לאחר כשנה תעודת השתתפות בקורס. תלמיד שמעוניין להיות מטפל מוסמך ומשלים את מטלות הקורס כולל טיפולי הסטאז', מקבל תעודת הסמכה כמטפל מוסמך ב"רפואת הבורא". התלמידים המעוניינים בכך יכולים להמשיך את תהליך ההתפתחות בקורסים למתקדמים שלבים – ב', ג' ו- ד' ולמתאימים בבוא העת, בקורס למורים. עד כה רוב התלמידים המשיכו בשמחה לשלבים המתקדמים של הקורס.

תלמיד שמסיים את הקורס המתקדם ל"רפואת הבורא" מקבל תעודת השתתפות בקורס. תלמיד שמעונין להיות מטפל בכיר וממלא את מטלות הקורס כולל סטאז', מקבל תעודת "מטפל בכיר ברפואת הבורא" בכל שלבי הקורסים – א' – ד' – לכל קורס ושלב תעודה ייחודית בהתאמה.

הקורס הבסיסי שלב א' ב"רפואת הבורא", מתרחש בקבוצה אינטימית של 12-14 תלמידים.

הקורס כולל 58 מפגשים של 4-6 שעות בכל מפגש.

להרחבה ולהעמקה על מהות ותכני הקורסים לחץ/י כאן: מהות ותכנים.  

נכתב באהבה על ידי ציפי בן-טל